FANDOM

Historia Edytuj

Na początku swego żywota całkiem łatwo wszystko przychodziło, kiedy się miało rodzinę. No ale cóż Ojciec coś przeskrobał na mieście, zakręcił się wokół złych ludzi i pociągnął resztę rodziny do grobu, grunt że Ja akurat wtedy szukałem czegoś wartościowego w mieście. Szczęście mnie rozpieściło w ten sposób, że nawet nie znaleźli pod deskami chałupy karabinu mego ojca(zmodyfikowane M16), który potem posłużył mi to wybicia skurwysynów, jakoś od małego miałem smykałkę do broni i tak narodził się Elephant.

Nie wiedząc już czego szukać i podejrzewając iż mogę mieć obławę na karku wyruszyłem świat, mając wiernego gnata przy sobie, dorabiając jako: zabójca, czujka,czy anioł stróż tu i tam, aż w końcu trafiłem na Przystań.

Instrukcja obsługi: Jeśli nie chcesz skończyć z przestrzeloną czachą, z kalibru 5.56mm, to nie próbuj za wszelką cenę zaleźć mi za skórę. Nie obchodzą mnie powody, "Słonie nigdy nie zapominają" i jeśli masz u mnie coś na sumieniu, to prędzej czy o tym się przekonasz. Tę robotę zawsze wykonuję sam. Wielu się o tym przekonało już, ale te historie już zostały zakopane w ziemi.

Motto: "Słonie nigdy nie zapominają"