FANDOM

Historia Edytuj

Urodzona w 2097 roku, w mieście niegdyś zwanym pod nazwą Ustroń. Dziś Ustor, słynie z palenia ludzkich zwłok. Wychowana wśród zwierząt i samych mężczyzn. Mieszkała w rozwalającym się małym domku wraz z ojcem i dwoma braćmi, matki nigdy nie poznała. Dzieciństwo miała trudne, od najmłodszych lat musiała ciężko pracować, aby się utrzymać. W mieście był chaos. Panowała bieda i głód. Na dodatek władza miasta ustalała własne zasady, jedyną kara za ich nieprzestrzeganie była śmierć. Wyrok wykonywano w miejscu publicznym. Obowiązkiem wszystkich obywateli było stawienie się na egzekucje. Po wykonaniu wyroku zwłoki rytualnie palono. Pośród tego zamętu, jedynym przyjacielem Katriny był rudy kot o imieniu Rudy. Pewnego dnia władze wydały potajemny dekret, aby wytępić wszystkie koty. Katrina w trakcie spaceru po lesie natyka się na trzech uzbrojonych policjantów. Jeden siłą obezwładnia dziewczynę, drugi łapie kocura,  trzeci wyciąga sztylet i zabija z zimną krwią zwierzaka. Katrina widząc to ulega furii wściekłości, pod wpływem emocji wyrywa się z łap policjanta i powala go na ziemię , po czym zaczyna go kopać.Pozostali dwaj zabiwszy kota, nacierają na dziewczynę. Katrinie udaje się szybko uciec z miejsca zdarzenia. Wie jedno nie może tu zostać,bo czeka ją śmierć. Na chwile wraca do domu po rzeczy i ucieka poza granice miasta. Tuła się po kraju, przenosząc się z miejsca na miejsce. Przemierzając cały kraj. Nigdzie nie zostając na długo. Mijają trzy lata. Katrina w trakcie podróży robi postój w Tricity i udaje się do pobliskiego baru napić się zimnego piwa. Tam zaczepia ją trzech mężczyzn.Z pomocą przychodzi młody człowiek ,mocno już podchmielony i rozprawia się z rzezimieszkami, którzy okazują się być tutejszym gangiem. Z nowo poznanym mężczyzną o imieniu Vladimir wyrusza w stronę miasteczka Old town...

------------------------------------------------------------------------------------------------

Dopis:

Osoba zaginęła zaraz po zakończeniu pory przybyszów roku 2116.

Ostatni raz była widziana w “HOME” w towarzystwie Vladimira.