FANDOM

Historia Edytuj

Dzicz, pustynia , bezdroża...Życie Mniszki dotychczas było jedną wielką wędrówką po zniszczonych i zapuszczonych terenach. Jednym słowem- przetrwanie z dnia na dzień. Zbyt często bywała w pobliżu dotkniętych radiacją miejsc żeby nie było żadnych konsekwencji. Co prawda jej ciało zostało niezmutowane ale stanowczo odbiło jej się to na psychice.

Tak bardzo stara się pamiętać... jak było wcześniej? Kim była i co robiła w swoim życiu?...Niestety jej pamięć sięga tylko do paru lat wstecz, a wszystko inne wydaje się być spowite nieprzeniknioną, gęstą mgłą. W bezpiecznym miejscu ma schowane zdjęcie dziewczyny. Nie pamięta jak go otrzymała. Często patrzy na to zdjęcie i zastanawia się kim ta dziewczyna jest, nieraz myśli że może to jej siostra, ale nie ma pewności..Nie mogłaby ścierpieć wiedzy że być może to  tylko przypadkowe zdjęcie zabrane z jakiegoś opuszczonego domu. Nie, nie... intuicja mówi jej coś innego, ono ma jakieś znaczenie.

Podczas nieustającej wędrówki nie raz zdarzyło jej się walczyć o życie ,jednak jeśli ktoś nie był dla niej bezpośrednim zagrożeniem starała się nie sięgać po broń. Najważniejsze jest przetrwanie, a tak poza tym niech każdy robi co chce. Kiedy tylko ma możliwość uwielbia wchodzić do opuszczonych domów, odkrywać ich historie i zbierać relikty z dawnych czasów. Tak też weszła w posiadanie mechanizmu nazwanego ‘Polaroid’ dzięki któremu –po wielu próbach- wie jak zatrzymać czas w jednym obrazku. Od momentu jego odkrycia stara się znaleźć kolejne naboje do tej machiny, a same obrazki używa jako sposób na zapamiętywanie zdarzeń, forma zarobku czy podziękowanie dla osób które pomogły jej przetrwać.

Do Oldtownu trafiła trochę przypadkowo, trochę jako ostatnia deska ratunku- już od dawna nie mogła znaleźć żadnego pożywienia ...Na szczęście  Przystań wysunęła w jej kierunku pomocną dłoń. Dla niej to zupełnie nowy świat o którym nie wie co myśleć . Nigdy nie była w tak dużym skupisku ludzi, nie myślała nawet że takie miejsce może w ogóle istnieć. Nie interesują ją i nie rozumie wszystkich tych gier politycznych, religii i układów między frakcjami- po co ludzie tworzą takie rzeczy?  Cały czas podczas obecności w mieście stara się zrozumieć jakie panują zasady i sposób bycia, jednak nie opuściło ją uczucie zagubienia i nie do końca wie jak się zachować. Pomimo wszystko uznała że da szansę temu nowemu światu, głównie z wdzięczności dla Przystani za jej uratowanie...Kto wie-może akurat jej się tu spodoba?