FANDOM

Historia Edytuj

Jak odnaleźć sens życia w zniszczonym świecie? Czy ono w ogóle nawet istnieje? Będąc w przeszłości świadkiem masakry, którą urządziły mutanty jej rodzinie w Tricity, Negra uznała, że poznała odpowiedź na to pytanie : jej życiowym zadaniem jest zwalczanie kreatur, które już nie podlegają definicji człowieka. W sumie każdy powód był dobry – chęć zemsty, ochrona własnego życia, okazja zarobienia kapsli. Nieważne. Martwy mutant to dobry mutant. Ze wzgląd na swoją nienawiść do mutantów zyskała pozytywne relacje z Outcastami, do których dołączyła wraz ze swoim kuzynem Frankiem. Przez pewien czas był spokój – albo siedzenie w krypcie, albo rutynowe wyprawy na pustkowia po fanty. Albo głowę jakiegoś mutanta. Przez pewien czas... dopóki Frank nie przekonał jej, by poszukali szczęścia gdzie indziej. Błąd. O ile z początku było znośnie, o tyle nadmierna pewność siebie, którą oboje odczuwali sprawiła, że nocny atak mutantów ich zaskoczył – i rozdzielił. Po dłuższych poszukiwaniach bez skutku musiała pogodzić się z możliwością że jedyny krewny który jej został zginął i została się sama. Po paru nie ciekawych spotkaniach z innymi Negra stwierdziła, że nawet bliski kontakt z ludźmi jest równie ryzykowny co bliski kontakt z mutantami. Postanowiła utrzymywać każdy swój zmysł w gotowości. Niestrudzenie skanować otoczenie. Kamuflować się. Trzymać się ciemności. Zabijać, by nie zostać zabitą. Krótko mówiąc, wprawiać się w jakże trudnej umiejętności utrzymywania się przy życiu za wszelką cenę w świecie, gdzie wszystko ulega zniszczeniu. Nawet jeśli to oznaczało, że się stawała coraz bardziej dzika... może nawet coraz bardziej podobna do swoich największych wrogów? Wiele miesięcy minęło, ale jednak jakaś bardziej ludzka część zaczęła nęcić – co jeśli Frank przeżył? Może zdołał wrócić do Outcastów? Może wezwała go Pora Przybyszów do OldTown, tak jak kiedyś? Skierowała się na Zachód i zaczęła powoli przemierzać kilometry pustkowi. Wszystko szło dobrze dopóki... no właśnie, co się wydarzyło? Ostatnie co pamięta to zgraję mutantów, atak szału, pragnienie mordu i... ludzkie głosy? A potem ciemność. Obudziła się z cholernym bólem głowy. Musiała czymś nieźle oberwać. Gdy wreszcie mogła skupić uwagę, ze zdumieniem zauważyła, że leży pod jakimś zadaszeniem. Krótka analiza sytuacji wykazała, że niczego jej nie brakuje, poza bronią, która i tak leżała kilka metrów od niej na widoku. Co to byli za ludzie? Czemu ją wzięli ze sobą? Czy to kanibale? Poszukiwacze niewolników? Czy jest jeńcem? Czy komuś przywaliła... a może pomogła? Czemu ta cholerna pamięć nie chce działać tak jak powinna? Z drugiej strony nie jest niczym skrępowana... albo jacyś bardzo mili ludzie, albo bardzo naiwni, zbyt naiwni by długo pożyć na tym padole. Znowu słychać ludzkie głosy na zewnątrz... Niestety, obce. Ani to Outcaści, ani jej zaginiony kuzyn. Czas wyjrzeć z ciemności i sprawdzić co to za przyjaciele. Albo wrogowie.