FANDOM

Wieczór 18.07.2117 Edytuj

-Ochrona Harhamy

-Lądowanie kapsuły

19.07.2117 Edytuj

Pojedynek Przyjaciół Edytuj

Hafizullach dowiedział się, że Pielgrzym jest w obozie Zakonu. Wściekły wybrał się na Czeską zrobić dym. Zmusił pokojowego akolitę Świętego Płomienia do pojedynku na śmierć i życie. Przystaniowcy, Azylanci i Zakon przyglądali się wyrównanej walce. Pielgrzym raniony w nogę upadł na kolana oczekując śmiertelnego ciosu. Hafizullach wyglądał jakby wolał, żeby pojedynek potoczył się inaczej. Gapie krzyczeli "dobijaj!", ale herbaciarz oszczędził przeciwnika i odszedł. Wtedy jeden z tych drani dźgnął go nożem. Całe szczęście Hafi przeżył. Opatrzony Pielgrzym przyszedł do obozu Przystani prowadzony przez trapera Witka. Dług życia, który Pielgrzym miał wobec herbaciarza zmusił go do lojalności Przystani i do wznowienia przyjaźni.

Ulewa Edytuj

Lało i lało, i lało. Tej nocy powstała przystaniówka.

20.07.2117 Edytuj

Poranek Edytuj

Mur i Pielgrzym wyszli we dwóch na wejstland i wrócili z niewielkim łupem. W opuszczonych silosach trafili na Brotherhood of Beer.

Dzień Edytuj

Kapitan Talos politykował, Zombi handlował i szukała go połowa miasta, a reszta Przystani nudziła się bo Wasyl pilnował, żeby Finowie z Myrage nie umarli.

Pielgrzym pracując dla RadRatz uzyskał schemat Mapowania Silnika, niezwykle przydatnego urządzenia, które pozwala oszczędniej zużywać paliwo w samochodach. Pierwsze takie zbudował dla Alkochemików.

Kilku Przystaniowców bierze udział w walkach na arenie.

Wieczór/Noc Edytuj

Znowu padało. Całe miasto w strachu przed Kolektywem, Trzema Królami i Borgo. Harhama w otoczeniu hordy strażników z różnych grup miała porozmawiać z jakimś informatorem. Niestety (Pielgrzym: ale fajnie, szkoda, że to nie byłem ja) została zastrzelona przez snajpera z dachu baru. W mieście chaos. Ludzie co z wami jest nie tak?

21.07.2117 Edytuj

Poranek Edytuj

Wyruszyła ekspedycja na pustkowia. Dwaj Finowie znaleźli plemienny sztandar z symbolem, który nosił Pielgrzym i zaprowadzają go na miejsce, gdzie to znaleźli. Tam była już nasza ekspedycja i dwa agresywne mutanty. Poradziliśmy sobie z nimi, ale Elwis został ranny. Pielgrzym i Finowie zabrali go do miasta. Leczenie w szpitalu kosztowało 45 kaspli!

Pielgrzym, Buras i Bzyku hakowali zakodowane holodyski IGORA. Znaleźli na nich zlecenie zabicia członków Wakatili oraz pastę o fanatyku radiacji.

Wasyl, Bzyku i Strzygoń wyprawili się na pustkowia. Pielgrzym zbudował kolejne dwa mapowania silnika dla Kokoszki i dla Stalkerów.

Dzień Edytuj

Przybyli BoBy. W czasie ich wjazdu do miasta obowiązywał "kategoryczny zakaz chowania się po krzakach".

Do miasta zjechali raidersi. Było ich mnóstwo i mieli samochód z cekaemem, a na nim jeszcze jakiegoś żółtego grubasa, który chciał dużo masła i majonezu, a na dodatek kosmonautów i kapsuły z Bociana12. Gdy odjeżdżali zastrzelili Hafizullacha.

Wielka akcja szukania typa z G.E.C.K.iem.

Wieczór Edytuj

Pod barem Pielgrzym doprowadził do uwięzienia bandziora.