FANDOM

Historia Edytuj

Pół hippis, pół kowboj, pół matematyk. Beztroski głosiciel wyluzowanej Nowiny. Okazjonalny szarpidrut, nie wahający się zaprezentować swoich miernych możliwości muzycznych, a po zawrotnej dawce dwóch piw nawet wokalnych. Wojna nie pozbawiła go niczego, bo niczego nie miał. Szedł przed siebie, a jak tak człowiek idzie to myśli. Stwierdził, że skoro każdy w coś wierzy to on też będzie. Wymyślił więc własnego boga, do którego nie trzeba się modlić (bo jest głuchy), ani nie ma potrzeby (bo i tak nie spełni prośby). Ale za to jest z kim pogadać kiedy odlecą atomowe jednorożce i dziewice (do czasu) o ognisto czerwonej skórze. Nad imieniem jeszcze pracuje.

Sam w sumie nie pamięta skąd pochodzi, gdyż dzieciństwo spędził na dworcach kolejowych, zwiedzając kraj wzdłuż i wszerz. Może nawet został spłodzony na jednym z nich…

Zimę 2116 roku spędził nad morzem, wierząc że idąc na zachód dotrze do jakiegoś ciepłego miejsca. Niestety dotarł do Sediny… Niechęć do dużych miast wypchnęła go na prowincję i tak, podjadając kukurydzę i chowając się przed mutantami, trafił do Oldtown.