FANDOM

Historia Edytuj

Północ, tam mieści się wielkie Tricity, jedna z największych i najlepiej zorganizowanych osad ludzkich w Polsce. Mimo to życie nawet tam nie jest łatwe, każdego dnia możesz zarobić kulkę albo zostać pożartym przez mutanta. Urodziłem się w burdelu, miałem matkę, kurwę ale matkę. Jaka by nie była i czego by nie robiła zawsze miałem gdzie się położyć pod dachem i zawsze jeden posiłek dziennie mogłem tam zjeść, nie więcej ni mniej dostawałem od tej, rudej, bladej kobiety o zielonych oczach którą nazywałem matką. Szybko kapnąłem się że każdy człowiek czegoś potrzebuje, jedni miłości, inni seksu a jeszcze inni kanistra paliwa lub wahacza do starego opla, nauczyłem się że jeżeli będę potrafił znaleźć to czego potrzebują stanę się kimś ważnym. Tylko jak to zrobić ? Odpowiedź była prosta, musiałem wiedzieć wszystko … Musiałem znać wszystkich i wiedzieć o nich wszystko. Tak zaczołem swoja podróż. Dzisiaj wiem wiele ale to nie wystarczy. Ludzie są ważni tak długo jak coś wiedzą i mają coś do zaoferowania. Reszta to pionki służa tylko jako narzędzia. Jestem rasistą do czasu gdy mutant nie ma nic ciekawego do zaoferowania, kiedy przestaje mieć cokolwiek staje się padliną z nogami więc najlepiej odminować nią  kawałek pola. Matka była prosta kobieta i nie wierzyła w nic, po prostu chciała przeżyć, mnie stać na to by wierzyć i wierzę w Boga, Jezusa chrystusa, tak to ta wiara sprzed wybuchu. Pytasz dlaczego ?  Proste, nie możliwe żeby coś tak wspaniałego jak ludzki mózg powstało samo to sprawa jakiejś wyższej siły. Najważniejsza rzeczą są informacje, kto je ma, ma także pieniądze i władzę.